Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, April 29, 2010

Sudikah BEN ASHAARI Jelajah Blogku?


Semua orang bagaikan mabuk hendak d terjah @ bahasa sopannya di jelajah oleh seorang yang namanya tidak asing lagi dalam gengblogger iaitu BEN ASHAARI.

Popular2 BEN pon dalam dunia blog ni, ada juga yang masih tertanya2 sapa diatu? apa bagusnya dia tu sampai semua orang nak dia terjah @ jelajah blog korang.

Ada 2 sebab biasanya orang nak d jelajah oleh BEN ni. First sebab nak dapat komen dari BEN tentang blog seseorang, second sbb dia orang nak dapat trafik tinggi bila BEN buat entri pasal blog dia d jelajah oleh BEN. sama macam aku juga 2 sebab tu juga yang aku nak..

Macam blog ahm (hubby i) baru tadi BEN buat entri pasal jelajah blog ahm , ahm cakap pengunjung teramai dia adalah dari blog BEN sampaikan arini paling ramai pengunjung dalam 1 jam tu ada 62 pengunjung. wauuu.. memang banyak. kalau korang nak tahu blog ahm @ MYVITRD tu ari ni sampai jam 11.00 malam pengunjung unik dia dah melebihi 500 orang.

Hebatkan, aku nak juga.....aku nak juga..aku nak juga dijelajah oleh BEN. aku harap BEN sudi2lah datang tengok2 blog aku ni. Kalau hubby i di terjah, aku nak juga di terjah oleh BEN.

Aku tahu bukan senang nak d terjah oleh BEN ni sbb yang menunggu dekat belakang tu beratus2 orang. harap2 giliran aku sampai nanti.

Kalau ada yang minat nak d terjah oleh BEN korang boleh tengok syarat yang BEN keluarkan disini "Blogger baru vs Baru lama : Bantu membantu -3"

oklah aku nak tido esok nak keje..kalau rajin2 nak tahu lebih lanjut sapa dia BEN ni masuk terus dalam blog BEN ASHAARI....

No comments:

Related Posts with Thumbnails