Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, April 22, 2010

BROADBAND

celcom broadband aku yang lembab sgt...
Semalam aku baru beli broadband baru,sblm ni aku pakai Celcom,tapi x memuaskan sbb tu aku tukar pakai maxis. ahm kata kita cuba dlu dlm tempoh 7 ari klau x puas ati juga try yang lain lak,tapi setakat ni amat memuaskan ati aku,sbb kat umah aku ni amat la laju maxis.sebelum beli celcom aritu ahm dah check kawasan umah ktorg laju x speed dia,masa check kat celcom tgk kawasan ktorg mmg laju,tapi bila dah guna kat umah slow gila.dari awal ingat nak tukar tapi ahm kan baik ati selalu cakap x pa syg sabar ya kita guna je dulu mana tau nanti2 ok.lastly kesabaran ahm dah hilang,dek rungutan aku tp2 ari,hehe...mau x merunggut aku kan mc 3 mgg,duk umah nak guna internet amat la slow,mcm nak baling je broadband dan HP mini aku ni,ehhh apasal HP mini pun nak baling,hehe...x ada la mana blh baling HP Mini tu kan ahm yang hadiah kan aku.....nak baling broadband je...ok la apa-apa pun tq sayang beli kan i broadband baru..
my new broadband..

3 comments:

Ken Wooi said...

im still with streamyx so far =)

Ibu Mifzal said...

sy pakai streamyx je..tp mmg minat nak pakai broadband..cuma x berani sbb umah sy kat pendalaman sket..x dak 3g..huhu

malarang-kak said...

kenwooi: streamyx ok tapi i mls nak pasang tel kat umah.

ibu mifzal arsyad: ya ka,baik jgn pakai,saya yang duduk kat damansara pun,celcom mcm hampeh je,huhu..

Related Posts with Thumbnails