Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, April 14, 2010

HOSPITAL

x lena aku tido,sbb x biasa masak wad kan...
tgh masuk kan air...
Entry sblm ni aku ada ckp kan nk bg tau mana aku dan ahm pg.tajuk dan gambar kat atas pun kauorg dah blh tau kan mana aku pg.mula2 ktorg g klinik,aku sakit dari pg lg tapi tahan je ingat perut masuk angin,tapi ms tgh tgk ABP tu aku mmg dah x tahan sgt trs ajak ahm g klinik,slmt klinik x tutup lg.bawah bahagian perut aku sakit sgt,smp je klinik bila doktor check dia tekan kat bahagian yang sakit,trs aku menjerit mmg sakit sgt.Doktor trs srh ahm bawa aku g hospital sbb dia syak aku kena apendix.ikut aku malas nk pg lagi,nak tgg esok je,kalau dah sakit sgt baru pg,tapi ahm paksa juga srh pg,tu yang aku terpaksa pg juga.ahm trs bawa aku g Hospital Pantai kat Bangsar.sampai sana dog amb darah dan air kencing,sementara tu aku kena tahan wad smp keputusan kuar.mlm tu aku dan ahm terpaksa bermalam di wad.kesian ahm terpaksa tido atas kerusi je.malam tu mmg aku tido x lena la,x selesa,dgn kena msk kan air,dorg masuk kan air sbb kalau btl aku apendix, esoknya aku nak kena operate,kena puasa la sblm nk operate.
Related Posts with Thumbnails