Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, April 24, 2010

CHECK UP

hospital ni la td aku g...

Hari ni 2nd check up aku.Dari office ahm kitaorg sarapan kat kampung baru,dah tu trs gerak g hospital.Sampai sana lbh kurang 10.30 pg,tgg jap doktor dah panggil masuk.alhamdullilah semua ok,so aku dah boleh mula keja 26 april 2010.Ingat lps tu blh trs balik,rupanya kena tgg sbb GL aku x siap lg.menunggu GL lbh lama dari menunggu nak jumpa doktor.Settle je semua trs balik umah,mula ingat nk kuar jln-kln balik tapi masing-masing dah penat,kononnya nak rehat jap tgk2 dua-dua pengsan.ni aku baru tersedar,nak siap-siap,solat dah tu nak kuar jln2.tapi sblm tu nak singgah klinik jap nak g check kaki ahm,luka dia x baik2 dari haritu padahal kena gigit semut je,tapi mcm lg teruk je,risau juga aku.k la aku nak siap2 kuar dulu ya.nanti mlm sambung lg.

No comments:

Related Posts with Thumbnails