Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, April 26, 2010

NANNY 911

yang paling selalu aku tgk yang tgh tu,nama dia Nanny Deb....

Apa itu nanny 911?kalau nak tahu kauorg semua kena tgk ntv7 setiap isnin jam 8.30 mlm hingga 9.30 mlm.Aku suka sgt tgk rancangan ni.Rancangan ni bagus untuk ibu bapa,sbb dia banyak bagi panduan cara macam mana kita nak komunikasi dgn anak,isteri atau suami.Nanny akan cuba slesaikan masalah dalam sesebuah family.Apa yang aku tengok secara keseluruhan cara nak jdkan sebuah kelurga yang bahagia kita mst tau cara komunikasi yang baik,itu apa yg selalu nanny tu terapkan la.Sapa yang nk tau lbh lanjut crt ni sila la tonton rancangan ni,byk sgt panduan dan pengajaran,sedih pun ada juga.bagus ntuk ditonton seisi kuarga.

3 comments:

Hot Mama said...

wah teringin nk tgk cite ni.. dulu rasanya ada tayang di Astro tp tk langgan channel tu

kenwooi said...

yeah.. really nice show =)

farah said...

hot mama: tgk la rancangan ni mmg best.skrg dah x payah nak langgan2 sbb dah ada kat ntv7.

kenwooi:yap,very nice show..

Related Posts with Thumbnails