Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Tuesday, April 13, 2010

AHM & BOWLING- 5 Apr 2010

Ari sabtu ktorg jln2 kat Mid Valley dan PWTC.malamnya adik dan sepupu aku lepak kat umah aku smbil merasa masakan aku,hehe...pagi ahad ktorg bagun pagi just sarapan roti bakar sbb iu je yang sempat aku siapkan.lepas sarapan ktorg ikut ahm g main bowling,setiap bulan office ahm ada bt liga bowling,aku sejak lps khwn mmg ikut ahm main bowling.ahm dah lama nk beli set alatan untuk bowling,insyallah ada duit nanti tingin nak hadiah kan ahm,tapi tgg la aku kaya kan,hehe....kali ni meriah sikit la kan sbb ada adik dan sepupu aku.lepak jap tgk ahm main,dah tu ktorg turun g gaint,mula ingat nak beli makanan,tapi biasa la perempuan kan kata je beli makanan tapi sure ada benda lain juga yang dibeli.selesai jeahm main ktorg gerak balik malas nak tgg semua org hbs sbb masing2 perut dah lapar kan.ktorg makan dekat dgn hostel sepupu aku kat usim,lps makan trs hantar balik sepupu dan adik aku.ktorg pun balik rehat kat umah,cepat-cepat blk sbb mlmnya nak tgk Anugerah Bintang Popular.Malangnya mlm tu x sempat sampai separuh tengok ABP,aku dah ahm terpaksa pg........nk tau pg mana tgg entry seterusya k....

No comments:

Related Posts with Thumbnails