Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, September 26, 2010

DiGi iPhone 4 Real


Kejap je dah masuk hari ke-3 contest Digi iPhone dilancarkan oleh nuffnang dengan kerjasama DiGi.Dah ada tiga tugasan yang kena laksanakan.

Antara entri yang telah aku hantar adalah “DiGi iPhone 4 Me” dan “DiGi iPhone 4 Play” dan untuk hari ke-3 ini aku dikehendaki menyediakan entri bertajuk "DiGi iPhone 4 Real".

Entri kali ini menjurus kepada pelan yang ditawarkan dalam pakej iDiGi untuk pelanggan iPhone 4.

Bagi aku yang sememangnya baru dalam dunia teknologi iPhone 4 ni pasti aku akan memilih pakej plan yang murah dan mampu bayar.

So pakej yang aku semestinya akan ambil jika aku memiliki iPhone 4 ini adalah plan iDiGi 88. Plan iDiGi 88 adalah plan yang paling murah dalam keluarga iDiGi iaitu sebanyak RM58 sebulan.

Jom kita tengok apakah kelebihan plan yang aku suka ni,baca dan fahami,sure kau orang jatuh ati punya dengan plan ni.



Apa kelebihan plan iDiGi 88 ni?

Bayaran bulanan - RM58 (setelah melanggan Auto Billing)
- RM 63 (sebelum melanggan Auto Billing)
- RM 88 Kadar Caj Normal

Percuma - Panggilan suara (200 minit)
- SMS (200)
- MMS (20)
- Internet (1GB)

Kadar setelah tamat penggunaan percuma

- Panggilan suara (15 sen /minit)
- SMS (10 sen / sms)
- MMS (20 sen / mms)
- Internet tiada cas tambahan( kelajuan 128kbps)


Kesimpulannya pakej serendah RM 58 ni amat berbaloi-baloi. Apa tunggu lagi, jom ramai-ramai serbu kedai Digi dan dapatkan plan yang memang akan buat anda semua tersenyum.

No comments:

Related Posts with Thumbnails