Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Friday, September 24, 2010

DiGi iPhone 4 Me


Fuyooo ... siapa sangka akhirnya Digi berjaya membawa masuk gadget baru keluaran Apple iaitu iPhone 4 .

Selama ini kita berteka teki apa yang dimaksudkan dengan 4 biji apple, seekor kambing dan tarikh 24-9-10 dalam website nuffnang dan akhirnya hari ini terjawap teka-teki tersebut.

Nampaknya tak tido lena la aku selagi tak dapat iPhone 4 ni. Bukan apa sebelum ni aku mengharapkan gadget blackberry tapi tiba keluar iPhone 4 ni aku bertukar fikiran untuk memiliki iPhone 4 pulak.

Sebenarnya dah lama aku idamkan nak tukar hp buruk aku ni, rasanya dah tiba masanya untuk aku tukar terus ke iPhone 4.

Mesti kau orang semua nak tahukan kenapa aku nak sangat iPhone 4 ni, antara sebab-sebabnya adalah kehebatan yang di miliki oleh iPhone 4 ni. Mana tidaknya dengan saiz iPhone 4 adalah lebih slim dari iPhone 3G sebelum ni. Di datangkan lengkap dengan kamera 5 Megapixel dan di pasang dengan flash bagi membuatkan visual dan gambar lebih jelas dan meletup.

So Aku berharap sangatlah kiranya ada rezeki aku iPhone 4 ni menjadi milik ku selamanya. Sekiranya korang berminat untuk mendapatkan iPhone 4 ni secara percuma apa kata layari Digi_Nuffnang sekarang.

No comments:

Related Posts with Thumbnails