Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, September 16, 2010

SESI BERBUKA PUASA DIGI ANGELS

Selamat Hari Raya untuk semua umat islam...aku sebenarnya baru nak update majlis berbuka puasa bersama Digi.Gila lembab kan org lain dah lama update....First aku dapat email pada Ahad,29 ogos, 2010 10:54:11 PM..gila detail la,hehe...so aku trs reply akan join berbuka puasa tu...semangat nak g sbb mmg dah lama teringin nak pg majlis2 nuffnang ni dan bertambah semangat bila ahm pun dapat jemputan sama.Jemputan tu bertarikh:

Date: 2 September 2010 (Thusday)
Time: 6.45 pm

Venue: The Apartment, KLCC

Pada ari kejadian 2 aribulan tu aku dgn ahm rasa macam malas nak pg je sbb fikirkan jem kan...ahm nak amb aku lg,nak patah balik lg...sempat ke???so ktorg pun batalkan hasrat nak pg.tp tb2 bila sampai umah,buka email dapat lak email kedua mengatakan majlis tu di tangguhkan kepada:

Date: 6 September 2010 (Monday)
Time: 6.45 pm

Venue: The Apartment, KLCC

Rasanya mmg kami nak kena g juga ni,sbb tu ditangguhkan,hehe...
Kiranya aku dgn ahm pun jadi la pg isnin tu...mmg sgt la best dan sgt teruja k,dapat jumpa beberapa blogger yang mmg dah lama aku teringin nak jumpa...Masa majlis ni Digi ada pekenal kan beberapa produk terbaru dorg..Salah satunya MIFI,Ahm adalah salah sorg yang bertuah sbb dapat try MIFI ni selama sebulan secara percuma dan dapat buat review untuk produk tu....Digi mmg best la...Selamat la majlis tu di tangguh,kalau x mmg aku dan ahm akan menyesal x pg majlis berbuka puasa tu.Blogger-blogger yang dtg pun semua sporting2..aku je malu2 time tu,sbb baru first time jumpa..Rugi tul sblm2 ni kalau ada apa2 event nuffnang tak join...kalau ada peluang lg lps ni dorg jemput apa2 program aku dgn ahm mmg nak join,sbb mmg sgt la best..x tau la mcm mana nak cakap bestnya,hehe...Apa-apa pun thanks Digi dan Nuffnang sbb sudi jemput ktorg.Kalau kauorg semua nak tgk review yang ahm buat sila tgk kat blog AHM k.Kauorg layan la gambar-gambar kat bawah ni k.

ahm tersenyum riang-MiFi free sebulan

antara blogger yang hadir

Ni la antara blogger yang aku dah lama teringin nak jumpa ceera dan viruspadu

No comments:

Related Posts with Thumbnails