Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, September 30, 2010

DiGi iPhone 4 Life



Aku rasa aku bukan orang yang terakhir membuat entri ke-4 anjuran Digi & Nuffang bagi merebut sebuah iPhone 4 baru.

3 entri sebelum ni telah aku hantar dan entri terakhir lewat aku hantar sebab aku terpaksa mencari beberapa idea yang berbeza dari rakan2 lain.

kali ini aku pertaruhkan gambar aku dekat bawah ni yang mana aku tengah berebut iPhone 4 yang sebenar. tak pasal-pasal iPhone 4 yang manager aku beli ni jadi model rebutan.. hehehe. korang tengok je lah bertapa bersemangatnya aku menarik iPhone 4 tu sebagai tanda yang aku memang nak iPhone 4 ni.. Digi bagilah aku ye..

"klik gambar untuk paparan lebih jelas"

harapan setinggi gunung untuk mendapatkan iPhone 4 ni.. tapi kalau ni bukan rezeki sekurangnya aku dah berusaha untuk mendapatkan iPhone 4 ni.. kepada yang menjadi orang bertuah memilikinya aku ucapkan tahniah.. andai ada jodoh aku dengan iPhone 4 ni .. pasti aku punya..

Tq kepada pihak Nuffnang & Digi..

No comments:

Related Posts with Thumbnails