Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, September 4, 2010

RAMADHAN YANG INDAH

Hai semua,dah lama tak bercerita kat sini,bz la kononnya,hehe...
Diam tak diam kita dah sampai ke penghujung ramadhan kan...
Raya mana tahun ni kauorg semua????
Tahun ni adalah tahun pertama aku berpuasa sebagai seorang isteri,
mmg rasa xcited gila la kan.
Tapi satu msalah bagi aku adalah nak masak waktu bersahur...
pening den nak memikirkannya...Selamat la ahm sorg yang tidak cerewet...
Buat pertama kalinya kena bangun awal,masak..kalau sblm khwn bgn trs sahur je,hehe...
Sepanjang Ramadhan ni aku sempat rasanya dalam 4 kali kot masak untuk berbuka...ari lain x sempat sbb balik keja dah lewat,biasa la kan kl kan jem gila...
tahun ni berbuka puasa aku x suka makan nasi,entah knp rasa mcm tak lalu
aku ras 3 kali je kot aku berbuka makan nasi,yang lain makan benda lain selain nasi.
First aku makan nasi masa 1 Ramadhan,yang lg dua masa balik kampung mentua aku kat johor....sedap makan nasi ambang...dengan sambal durian.
Kauorg lak macam mana?apa yang kauorg suka makan waktu berbuka?????
Tahun ni bagi aku adalah ramadhan yang indah sbb dapat sambut bersama-sama dengan orang yang kita syg....tak sangka dah jadi isteri,hehe...
Apa-apa pun selamat berpuasa...tgl lbh kurang 6 ari kita akan berpuasa....
so jgn tgl puasa,hehe....

1 comment:

ieca said...

mkn nasi ambeng dgn sambl durian mmg sdap kak. hngga mnjlilat jari. heheheh

Related Posts with Thumbnails