Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, September 8, 2010

RESIDENCES HOTEL

dengan anak buah ahm

Sabtu lps teman ahm keja...
Petangnya ada jemputan berbuka kat residences hotel,ktorg g bersama ahm punya adik & family.
Balik keja trs g shah alam,gerak g bangi guna satu keta je.
Aku dah biasa dengan tempat tu,so tak ada la sesat ke apa kan.
Sampai sana pun lg 15 minit nak berbuka,tapi kira ok la,dari lama2 aku duk menunggu nak berbuka...
Lauk2 dia mmg banyak,semua ktorg amb tapi amb sikit2 je la...
masa nak makan tu agak terganggu sikit la,sbb anak buah ahm buat perangai
Mula2 tu ok je lama2 agaknya dorg dah bosan mula la bt perangai
lps adik ipar ahm dan wife dia hbs makan,dorg trs bawa anak dorg kuar,
aku tgk muka dorg dah tension,nak makan x senang anak buat perangai.
lps dorg kuar ktorg makan dgn senang atinya tanpa gangguan,tapi x blh makan banyak mana pun,perut dh kenyang....
Biasa la kan budak2 kecil,mana nak duduk diam,nak tak nak kena la terima peragai dorg,kesian aku tgk adik ipar aku nak makan pun x senang.
Aku tanya adik ipar aku, kenyang makan tadi,dorg kata kenyang,ok la kan kalau x kenyang tu yg kesian.Lps makan ktorg trs g solat..dah tu trs gerak balik.nak merayap2 pun tak boleh sbb hujan lbt,dah tu budak2 pun dah megantuk.
Balik umah aku dan ahm trs tido sbb penat sgt....happy sbb makan free dan sedap,hehe...
tq kepada adik ipar aku sbb ajak ktorg join jemputan berbuka puasa tu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails