Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Tuesday, December 1, 2009

FIRST DAY INTENSIF

Fuhhh...penat gila first day intensif.kul 8.15 aku dah smp usm,dlm perjalanan member2 dah sibuk kol tanya bila nk smp la bagai.sbb dorg dah smp awl,yg plng x best aku dgr dorg cakap parking x ada la farah,kena parking jauh dari hostel,aduh mmg nasib la ari ni nk kena bangkut brg bagai.sampai2 nsb baik tgl satu parking je lagi yg berhampiran dgn hostel,dekat la juga kan,nasib baik btl,tgk2 sblh keta aku bederet keta geng2 aku,haha...bgs btl member2 aku ni tlg jaga kan parking,ada bakat dorg ni buka business car park,hehe...lps parking,tgk geng dah cukup,tapi x cukup pun sorg x smp lagi,so ktorg tlg la daftar kan untuk dia,brutal je la kan.nasib baik blh tlg daftar kan.so ktorg gerak g hostel g daftar bilik,ramai gila batur,yang tensionnya siap ada yg potong line.tapi yg paling lawak ms daftar bilik blh dorg tanya ktorg megandung ke tak?ktorg apa lg batai gelak la,kami kata mana ada megandung,kami semua bujang lg,kami tanya la blk kan knp tanya mcm tu,dia kata kalau mgandung dorg nk bg bilik bawah,aduh rugi btl la,kalau tau ktorg tipu je kata mgandung,haha...blh dapat bilik bawah.ktorg dapat bilik tingkat satu,tapi tipu gila katan je tingkat satu,tapi naik tangga mcm tingkat 3.ktorg dapat bilik sebelah2,satu bilik dua0rg.aku duduk dgn kak bai.lps daftar bilik,ktorg kena g daftar kursus lak,kat dewan peperiksaan utama.disbbkan jalan dlm usm ni dah jadi jem gila,keta nk gerak pun ssh,parking lg la x ada,kalau ktorg g dewan tu dgn keta,makanya kami akan kehilangan tempat parking dan terpaksa bergelut dlm jem,jadinya kami amb keputusan untuk berjalan kaki sahaja ke dewan tu.kiranya ari ni semua aktiviti yg kami bt kena jln kaki,x ada nak naik2 keta,penat x payah cakap la kan,dah la panas terik.satu ari full aktiviti,kelas pertama aku,islah kelas math,kul 10 mlm br hbs,lp hbs kelas br ktorg g mkn,lps mkn trs blk bilik,tido dalam keletihan yg amat sgt.

No comments:

Related Posts with Thumbnails