Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, December 6, 2009

USM

Aku dah blk usm,kata ada discussion pg ni,tapi hampeh je,tgl sorg je member kat bilik yang lain x blk lg,huhu...so aku lepak2 je la smbl tgk2 buku sikit2.duk umah mcm serabut juga,tgk mcm2 benda x siap lg untuk majlis ktorg.selamat adik aku ada so blh la lps tangan kat dia kan.tapi kesian juga kat dia,dia nk fikir business lagi,nk kemas umah,nk tgk nenek aku,nk bt preparation mjls ktorg lagi & nk siap kan barang2 dia nk daftar masuk UM nanti,my sister ni nk smbng master lak,24 disember ni dah kena daftar.aku br duk pulun bt degree dia dah bt master pun,apa la bt malu je kan,huhu...apa blh bt aku dapat keja dulu lps hbs diploma so keja la dulu kan,skrg br smbng stdy.hope semua berjalan lancar dan adik aku semoga berjaya k.

No comments:

Related Posts with Thumbnails