Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, December 6, 2009

NILAI 3

Ahm ari ni shopping sorg2 kat nilai 3,beli barang2 persiapan ktorg.td ahm kol cakap ayat sedih,

ahm : syg abg x tau la nak beli apa,x reti abg tgk byk2 ni.
aku : ya ka,x pa abg tgk perlahan2 k,abg ada senarai kan apa nak beli?
ahm : ada senarai,tapi x tau nk pilih,syg ada teman abg kan bgs.
aku : nak bt mcm mana,kalau ikut ati mmg nak temankan,tapi kita kan jauh,syg pun tgh
exam kan skrg ni,mcm mana nk teman kan abg,sabar k.
ahm :emm,k la,tapi kalau apa2 nanti abg kol syg ya.
aku : ok, abg pilih2,tgk2 dulu kang apa2 nanti kol syg k.
ahm : ok.sedih.

tu la antara perbualan ktorg,kesian lak aku tgk,tapi nak bt mcm mna kan.masa dah suntuk sgt,nk turun kl teman kan ahm shopping pun dah x sempat,nk suruh ahm turun sini pun x sempat,so terpaksa la msg2 uruskan sendiri,persiapan lain2 sblm ni mmg kami cari sama2,cm x ni je,sbb dah kesuntukan masa.so ahm kejap2 kol aku tanya harga,tanya mcm2 la,tapi aku ok je,lagi aku suka ahm kol aku,rindu sgt kat ahm dah lama x jumpa ni,lama ke???rasanya baru 3 mgg kot,lama la tu,org lain ari2 jumpa kan,huhu...harap2 ahm jumpa la apa yang dia nak beli.

1 comment:

Tn.Punya said...

huhu..memang sedih sbb shoping sorang2 je.. org lain ada orang temankan..apa pon tq cyg sbb teman abg secara online...love u cyg

Related Posts with Thumbnails