Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, December 16, 2009

CERITA AHM BLK KAMPUNG

Muka happy ahm blk kampung

barang-barang ahm bw blk kampung

tgk la penuh keta ahm bw blk brg ke kampung

Dah byk ari sbnrnya ahm blk kampung,dah dekat smgg dah,aku je yg br mewujudkan entry ni.ahm kalau kat kampung happy je dia.tgk la brg2 dia bw blk kampung,mcm dah x nak blk kl pun.penuh keta.mentang2 la cuti lama.x ada apa nk crt pun just nk tunjuk betapa bersemangat nya ahm bila blk kampung,kalau dgn rumah2 dia nak angkat bw blk kampung,hehe...

1 comment:

Tn.Punya said...

amboi perli abg nampak kalau abg angkat dgn umah kita nak duduk mana cyg lepas kawin...hehehe

Related Posts with Thumbnails