Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, November 30, 2009

KENDURI KAHWIN

Musim cuti2 sekolah ni mmg byk kenduri kahwin,smp x sempat la nk pg,bayangkan kalau satu ari byk kenduri,lain2 tempat lak tu,mcm mna nk pg.smlm ada 3 jemputan kenduri,so tiga2 ktorg pg,ada yg ktorg pg x mkn pun sekadar tunjuk muka,sbb nk bekejar ke kenduri seterusnya.kenduri last kami smp kul 7mlm,kat kuala nerang, kedah.ms ni kami semua dah lapar gila,selamat lauknya ada lagi,so apa lg bantai mkn smp kenyang.lps solat maghrib semua br kami gerak balik penang. on day way nk blk msg2 dah penat,so ayah pun bw keta dgn lajunya sbb nk smp umah cpt,tapi lambat juga sbb sepanjang jln jem,ada lbh kurang 3 xcdnt,nk dikatakan smlm sepanjang perjalanan bukan main byk la xcdnt.aku pun mmg nk blk cpt,sbb nk chat dgn ahm,kesian ahm tgg aku dr tgh ari,mula2 janji nk teman ahm satu ari,tapi tu la dah mak aku ajak g kenduri terpaksa la ikut,sorry ya ahm.lagi pun aku nak kemas2 brg,esoknya nk kena msk duduk hostel kat USM,ktorg dah mula kursus intensif dari 30 november sampai la 20 disember.sampai je umah,aku trs msk bilik on kan laptop,dah tu kol ahm kata dah smp.chat dgn dia jap je sbb dah mgantuk x tahan,huhu...ahm pun dah mgantuk,so msg2 g la tido.ahm mahunya x ngantuk,ari sabtu mlm ahad dia gerak blk kl dari johor,smp umah adik dia kul 3pg,dah tu tido jap, kul 6.15 aku kjt dia sbb dia nk msk keja kul 8pg.dia kena keja dari kul 8pagi sampai 4 ptg,dah tu sambung keja kul 12mlm smp 8 pg.so antara kul 4ptg hingga 12 mlm dia kat office je x blk,sbb kalau blk dah mls nk dtg blk.nk tido kat office time tu org lak ramai,so ahm tgg mlm je la br blh tido kan.aku tido tanpa megemas barang2 pun,esok pg nya sure la kelam kabut yang amat sgt kan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails