Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, December 9, 2009

KEPALA MCM NAK PECAH

sakit kepala mcm nk pecah,tu la bahananya amb mc,tapi x sakit kan,sx tuhan bg sakit btl2 ,aku x tau nk bt mcm mana,ubat ari tu dah hbs,nak g amb ubat mls gila,keja byk lagi x siap,nk g mkn pun aku mls,apatah lg nk g klinik nak tgg berjam2.kang x tahan juga baru la pg.jiwa serabut, otak kusut,byk benda nk fkr,tu kot kepala aku ni sakit.k la aku nk siap kan keja,tapi btl2 x larat nk bt keja pun,kepala mcm nk meletop.tlg....aku nk tido la jap,dah ok br nk bgn sambung bt keja.

1 comment:

Tn.Punya said...

syg kenapa sakit ni..abg sakitkan hati syg ke cyg

Related Posts with Thumbnails