Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Friday, December 11, 2009

GURNEY & QUEENSBAY

Td kul 12 tgh ari ktorg kuar g gurney nk cari beberapa brg penting,atas bantuan sorg sahabat aku.cari punya cari x ada yg berkenan dan harga berpatutan,jumpa yg berkenan pun harganya terlalu melampau. tapi member aku sempat juga rembat sehelai baju kat nichi,aku cuma beli big apple je.so aku ajak member aku g cari kat queensbay lak.so kul 2 ktorg gerak g queensbay lak,sampai sana cari barang yg nk beli,so mmg jumpa dan harga berpatutan kualiti dia pun ok.kalau aku beli kat parkson tadi mmg la rugi gila duit aku sbb,harga 1 barang kat parkson gurney yang aku jumpa tu,aku blh dapat 3 barang yang sama & tambahan dua barang lain, kat queensbay,org kata mmg berbaloi2 la.barang apa yg aku beli x blh bg tau la rahsia,ahm pun x tau k.cuma satu barang je aku blh bg tau apa aku beli,aku beli Guess Book untuk weading aku nanti,so sapa yg x datang weading aku nanti aku tau la,so sapa yg aku jemput kena dtg k,kalau x aku merajuk dgn kauorg,huhu...tapi harga buku tu mmg la mahal bagi aku RM40.50,tapi disbbkan nak kahwin sx je kan,so aku beli juga la.buku tu aku akan kongsi dgn ahm sx,time majlis sblh umah dia nanti.so x ada la membazir sbb buku tu pun tebal.barang lain yang aku beli tu biar la ahm tgk dulu,so nanti2 baru aku bg tau kauorg k.skrg ni ahm tgh sibuk megemas barang2 dia,sbb mlm ni dah nk gerak blk kampung.ahm dah mula cuti panjang,adik ahm nikah ahad ni,sbb tu ahm kena bercuti awal.k la aku nak g tel ahm jap,dia dah siap ke blm kemas brg.nk suruh dia tido dulu sblm gerak blk kampung mlm nanti.

No comments:

Related Posts with Thumbnails