Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, November 28, 2009

CINTA HATIKU


Tak sangka btl dah 6 bulan aku jd tunang ahm,x lama lg juga kami akan disatukan sbg suami isteri,rasa mcm br smlm je bertunang dgn ahm.cepat btl ms berlalu.mcm mana ya nk jd isteri org,hehe...aku ni otak dah la gila2,penat ahm nk melayan nanti,ahm pernah kata aku ni manja,btl ke????tu kena tanya ahm la kan.dia je yang tahu,nasib la ahm nanti menahan manja akuorg selalu tanya aku,knp aku blh terima ahm setelah mcm2 dugaan sebelum ni aku lalui,aku x ada jawapan untuk itu,mungkin tuhan dah tetap kan ahm adalah jodoh aku.sbb tu tuhan buka pintu ati aku untuk terima ahm.aku x ada sebab knp aku terima dan suka ahm.yang aku blh cakap sbb family aku meyukai ahm dan merestui hubungan ktorg sbb tu ktorg bersatu.tapi kalau org tanya apa yang paling aku suka ttg ahm,aku blh jawap,aku suka senyumannya,suka sgt.

1 comment:

Tn.Punya said...

tq syg..cyg sgt cyg.. Love U forever cyg

Related Posts with Thumbnails