Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, November 22, 2009

HAPPY

Smlm blk je trs pengsan,dah x blh buka mata pun,penat la sgt2.pg2 g amb ahm kat hotel,smp hotel ahm tgh mkn dgn kawan2 dia kat tandoori,dia ajak mkn sx,tapi my mum x mkn kat kedai mamak,so ktorg tgg je ahm siap mkn.lps siap mkn,ktorg trs amb ahm & ktorg gerak g habib jewels,singgah jap je,nk tgk brg yg kami simpan pun x sempat.just pg bagi kad je.selesai hal kat habib jewels ktorg gerak g kepala batas lak,tempat ni la tempat utama yg kami nk pg.lama juga kami kat sini,perut pun dah nyanyi2 sbb aku x mkn apa lg dr pagi,siap semua urusan kat situ ktorg gerak g mkn lak,mkn kata apa nama tempat tah,mmg best la mkn sbb ada org tersayang kat sebelah,mmuah...ahm.lps mkn trs gerak g A to Z g beli barang2 lak,kat sini pun ktorg lepak lama juga,adik aku la pilih x hbs2.ikutkan je la.apa blh bt.siap beli2 barang trs ktorg gerak blk umah.ibu kata bw blk ahm lepak kat umah dulu nanti mlm br ktorg hantar ahm,lg pun x tau hotel mana lak ahm nk duduk sbb dorg tukar hotel lak.nk kol kwn2 dia x leh sbb celcom problem.ktorg lepak kat umah dulu,ptg sikit g tgk maksu aku kat sblh umah br dapat baby.lps maghrib ktorg trs kuar g umah kawan ibu,sblm gerak ahm sempat kol kawan dia dan celsom guna fon umah aku.kawan dia cakap dorg tido kat equitorial,celcom lak cakap kul 8 lbh br line ok. best btl g umah kawan ibu ni dia siap hidang makanan lg,msg2 mmg tgh lapar.padahal tgh ari td dah mkn smp buncit perut2,hehe....mula ingat nk singgah jap je,dah tu nk g mkn.tapi dah di sbbkan dah ada mkn free so jimat la duit ayah aku dan ahm mlm tu,x payah belanja mkn,haha....tapi kesian ahm sbb mee goreng makcik tu pedas,ahm kan x tahan pedas,tapi bgs tul ahm hbs juga dia mkn,nk jaga ati tuan rumah agaknya,aku tgk mukanya dah lain je.borak punya borak smb mkn,bila msg2 dah kenyang,apa lagi blk la kan,terima kasih la tuan rumah kerana menjamu kami yg tgh kelaparan.ktorg g maktab adik aku lak,g amb barang2 dia,kan dah ct skrg ni,so kena la angkat barang2 bw blk.kul 10 lbh br ktorg hantar ahm blk hotel.sblm turun keta ahm sempat pesan srh datang ms dia lari esoknya,insyallah ahm.syg ahm sgt.smp je umah msg2 msuk blk tido.penat sgt,tapi x tau la apa yg nk di penat kan,bukan bt keja apa2 jln2 je kan,hehe...

No comments:

Related Posts with Thumbnails