Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, November 21, 2009

AHM DAH SAMPAI

slmt dtg ahm,ahm dah smp smlm ke penang,best sgt,pg ni nak g jemput dia kat hotel,ktorg nk g jln2,hehe...jgn jelous k,dah lama x jln2 dgn ahm ni,nk suruh ahm belanja mkn ais cream ari ni,dia dah gaji,aku je x gaji2 lagi,gila punya x ada duit,smp smlm ahm yg bank in duit srh g service keta,aku punya keta pttnya service masa 86155km tapi aku g service smlm 88147 km.x gila kau punya banyak bezanya.slmt x ada apa2,aku bukan pandai sgt pasal keta ni.bos kesayangan aku la takut2 ka aku srh g service keta cpt kang meletop,dia tkt kan aku je.takut aku kang meletup x sempat nk khwn dgn ahm,hehe...gila punya gediks....happy sgt ari ni,bgn pagi aku blh trs tersenyum,tingat pg ni nk jumpa ahm,x sabarnya,k la aku nak siap2 nk g jemput dia,tapi ahm x bgn pun lagi ni,lps subuh td aku srh dia tido dulu,kang nk kuar umah br aku kol dia srh bgn.nanti mlm kalau x penat aku update lg blog k,itu pun kalau x penat la kan,hehe...

No comments:

Related Posts with Thumbnails