Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Friday, November 27, 2009

GERBANG CINTA

video


Aku x ikut sgt perkembangan gerbang cinta ni,tp2 ari asyik terluba nk tgk perkembangan dorg ni aku tingin sgt nk msk,tapi sure sgt2 la ahm x nak kan,blh ke menang kalau msk cik farah oi,hehe...aku ada upload satu video ni,aku suka sgt pasangan ni.kalau nk masuk rancangan ni tahun depan dah tak blh,huhu...x pa la,aku tumpang gembira la pada sapa2 yang menang,aku berangan2 je la aku yg menang nanti,hehe...

No comments:

Related Posts with Thumbnails