Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, November 23, 2009

RINDU

rindunya kat ahm,br je smlm jumpa ahm sblm ahm blk kl,tapi rasa mcm dah lama.ari ni mcm biasa bgn pg g keja,bw keta smb berangan2 tingatkan ahm.bila la nk g keja sama2 dgn ahm ni.selalu g keja drive sorg2 je,huhu....nyanyi2 smb menari dlm keta,hilangkan boring.smp office pagi biasanya mmg aku amat la kelam kabut,sbb nk uruskan budak2 keja aku.dalam kul 9.30 atau kul 10 pg br aku leh g mkn.dah boring gila keja kat sini.cpt la nk tukar keja,mana keja ni,aku minta x dapat2 pun.blk keja lak biasa lakan,apa lg lepak depan laptop la kan,kalau x chating,aku tido depan laptop,haha...x sabarnya nk ct panjang,blh lompat2 lama2 ni.gila gediks nak lompat2 cik farah,x ingat ke u tu nk exam cik farah oi.haha..x pa yg penting aku akan ct lama,hoho merry christmas...i really2 miss u ahm.

No comments:

Related Posts with Thumbnails