Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, November 23, 2009

AHM BALIK KL,HUHU...

ari ahad ahm msk larian,fun run 10 km,kul 7.30pg mula larian,aku janji dgn ahm nk tgg dia hbs lari.aku pg2 dah bgn siap kan keja,nk cepat g kat ahm,tapi malangnya adik dan ibu aku punya la lambat siap,smp hbs ahm lari aku x xmp pun,sedih tul aku,ingat nk smbt dia,bila dia hbs lari.sorry ya ahm.lastnya syafiq yg amb ahm bw blk hotel,lps tu br aku tgg ahm kat hotel,aku tgg ahm g mandi2 siap2 dulu.sbb ktorg nk jln2 dulu sblm ahm blk kl.rindu tu bila ahm blk kl,sebulan lg br jumpa.amb ahm g mkn dulu sbb msg2 x sarapan lg,tapi dah kul 11 mana ada kedai jual sarapan lg kan,msg2 kedai duk sibuk nk prepare mkn tghari lak.cari punya cari,last mkn kat sg dua,dkt usm.lps mkn trs gerak g cr jeruk,ahm nk beli jeruk.cari kat sg ara x jumpa lak keda,so ktorg g cr kat chowrasta.dah beli jeruk sj jln2 buang masa sementara nk tgg kwn2 ahm dtg.janji nk hantar ahm kat jeti kul 3ptg so pusing2 la dulu kan,aduh time ni dah trs bahang2 sedih ahm dah nk blk kan,huhu...nk jln2 pun dan mcm x ada mmod.tapi yg lawaknya time kawan2 ahm dtg,aku dan ahm ada miss comunication sikit,so msg2 terasa ati dan merajuk la kononnya.tapi yg bestnya aku yg menang kan,hehe...ahm yg pujuk aku.tapi jgn ingat aku x nak pujuk la,kaku x tau pun ahm merajuk sbnrnya,hehe...teruk kan aku.aku mmg la ada tgk muka ahm,mcm ada x kena je,tapi aku ingat ahm duk risau kawan dia tgg lama ke,apa.rupanya ahm kecik ati sbb dia ingat aku nk tglkan dia kat tepi jln dah tu srh kawan dia amb,aku x nk hantar dia g jeti tu yg dia sedih.yang aku lak ingat ahm x nak aku hantar dia g jeti sbb sibuk nk blk cpt dgn kawan dia sbb tu srh kawan dia amb dia kat tempat parking keta aku.haha...mmg lawak.mmg2 salah faham.lastly aku hantar ahm g jeti,itu yang aku dan ahm nk sbnrnya.sblm hantar ahm g jeti ktorg g solat dulu kat office aku,dah tu aku bawa ahm,ibu dan adik aku g tgk tempat br aku.tempah aku br je diubah suai,so dorg x penah tgk lagi so aku tunjuk la kan.selesai semuanya,ktorg gerak g hantar ahm kat jeti,time ni sedih sgt,ahm dah nk blk.smp je jeti kawan2 nya dah siap tgg dah.punggah2 brg2 ahm msk keta dia,so msg2 gerak ikut destinasi sendiri.ktorg blk umah,ahm lak trs gerak blk kl.dtg lagi ya nanti ahm.ahm selamat smp kat kl kul 8 mlm.kali ni ahm dtg penang x ada pun snap gambar,bukan apa kamera x ada.kamera yg ada dah rosak.ahm dan aku mmg ingat nk beli kamera tapi tu la budget x ada lagi.tgg la awal thn depan ke br beli.ahm syg rindukan ahm sgt.

No comments:

Related Posts with Thumbnails