Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, November 28, 2009

TAUBAT NASUHA

Tajuk entry aku ada lah,crt yang aku tgk kat tv3 smlm,mmg sedih sgt dan amat bermakna sgt pegertian dlm crt tu.hargai la org yang myangyagi kita tidak kira sapa dia dan hargai apa yang kita miliki dalam hidup kita.sapa yang tgk crt tu smlm mst menagis punya,tapi x tau la kan kalau aku sorg je yg nagis sbb terlebih feeling kan,hehe.....

Kadangkala kamu tidak menghargai insan yang mencintamu sepenuh hati hinggalah anda kehilangannya. Ketika itu sesalan sudah tidak berguna lagi kerana perginya tidak mungkin akan kembali lagi.

Kata2 ni aku amb dr entry aku yg sblm ni,madah cinta yang ke9.so hargai la apa yang kita miliki dalam hidup kita skrg ni.jangan mensia2kan,kerana kita akan meyesalinya seumur hidup kita.

2 comments:

Tn.Punya said...

kesiannya cyg...abg tengok separuh je semalam...sbb adik tengok cerita lain.. jgn nangis2 ye syg..

Anonymous said...

Adam dan hawa terpisah 40 tahun, setelah diputuskan dari nikmat syurga....

Ya Allah ... bilakah hawa ini dapat bertemu dengan Adamnya?

Siapalah Adam aku gamaknyer yer?

Related Posts with Thumbnails