Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, December 26, 2010

ROMANTIC DINNER - HAVEN RESTAURANT

haven restaurant

Ahad lepas ahm bawa aku g dinner kat haven restaurant seperti dalam gambar kat atas....Tujuan ahm bawa aku ke sana sure la sbb nak makan kan,hehe...

Sebenarnya tujuan utama ahm adalah untuk sambut ulangtahun perkahwinan kami yang pertama & b'day aku yang ke 2+....teka sendiri k...hehe...First time kami berdua sampai kat sana...tempat yang sangat best dan romantik..i like,hehe...

Pemandangan kat atas menara tinjau ni sangat la cantik...agak teruja aku bila ahm bawa dinner kat sini...Makanan yang di sediakan pun sangat sedap...kat atas ni ada mcm-mcm lagi restauran selain haven ni..kauorg blh pilih mana yang nak ikut selera kauorg.Harga dia pun ok.

Jom layan gambar kat bawah ni...sebelum tu nak ucapkan terima kasih kat my sayang sbb bawa dinner kat sini...memori yang sangat indah, tak akan di lupakan sampai bila2..thanks syg...

Pusat Pelancongan Dan Menara Tinjau (Look Out Point)

happy sgt dapat sampai ke sini......

ahm tersenyum malu..

air yang fresh dan sedap...

sup cendawan yang super best...

udang tempura yang ranggup gila...

Lamp chop adalah kegemaran aku...

Chicken chop lak fav. ahm...

ahm makan sampai lincin..dah tak pandang tempat lain...

sedap...tapi pisang ahm yang hbskan..

Romantic Dinner berlatar belakangkan bandaraya KL.

yeah dapat hadiah..

hadiah untuk ahm ada juga...senyum je dia.

apakah hadiahnya???kena tgg next entry aku...bila la agaknya,hehe...
Hadiah dari ahm utuk aku...

Cantik tak kad ni???cantik kan..tq syg...

2 comments:

Myvitrd said...

wah entri sygku dah siap.. best tak sygku... bila nak g lagi.. hehehe

AJ said...

ahm habiskan pisang?hik3....happy couple..semoga berbahagia selalu..nice knowing both of u...

Related Posts with Thumbnails