Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Friday, December 31, 2010

BERKAMPUNG DI OFFICE


Selamat pagi semua, mesti masing-masing baru bangun tido kan. Bertuahnya la hai badan, aku pagi-pagi lagi dah bangun sbbnya ahm kena keja, macam biasa aku akan temankan dia keja....so berkampung la aku kat office ahm. Rancangnya nak naik genting hari ni, tapi apa blh buat ahm terpaksa keja hari ni & esok, maka terbatal la perancangan kami,huhu...


Tapi ahm dah janji balik keja dia nak bawa aku g shopping,yeah....Tak ada nak shopping apa pun, just nak beli beg & kasut. Kasut dah cari lama tapi tak jumpa yang berkenan lagi, kalau my mom tau ni sure bising sbbnya kasut aku dah penuh bonet keta ahm..hehe...tapi apa blh bt ibu anak mu ini mmg suka membeli,hehe...


Aku nak beli sandle je, kasut high heel ni aku dah banyak, smlm ada juga singgah 1 Utama cari, tapi kat sana aku x jumpa lak butik-butik kasut yang menarik terutama clarks,mungkin aku tak hbs jalan kot,besar sgt 1 Utama tu..lenguh kaki den.... Dalam jusco ada la, tapi x banyak la pulak pilihan. Ingat nak cari kat midvalley atau sunway  la pulak. Beg pun sama yang menarik tak jumpa, kalau ada pun harga riban,hehe.. tak sampai ati nak pau En Myvitrd srh beli...sure dia nagis sampai guling-guling kalau aku paksa srh belikan juga...jangan risau ya sayang i bukan isteri yang kejam,hehe...

Kau orang apa aktiviti hari ni, sempena cuti free hari ni, sure banyak aktiviti yang best-best kan. Pasti ramai juga yang balik kampung juga, apa-apa pun berhati-hati memandu ya....

7 comments:

Nurdiyana Yaccob said...

aish...DeQdEq jeles nih....depa dua nak pi shopping...heheheh...

DeQdEq kt umah jer...x pi mana pun wlupun cuti...dok tgh sibuk kemas blog dEqDeQ nak bagi lagi menarik dan selesa utk org singgah lagi

malarang said...

jom la g shopping sama2....boring tu duduk dalam rumah je..

Nurdiyana Yaccob said...

hehheeh....mana leh kaco org tu dating...

malarang said...

tak kacau pun,kita jalan jauh2 je,hehe...

Myvitrd said...

wah ada perancangan nak g shoping ni.. hahaha.. macam mana shoping semalam.. happy tak dapat beli barang tu syg..

malarang-kak said...

haha...mst la happy sgt syg..tq beli kan i handbag....

Nurdiyana Yaccob said...

wah..bestnya dpt handbag....hehhehe

Related Posts with Thumbnails