Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, December 19, 2010

HABIS

Apa yang habis..sure kauorg tertanya2 kan...Exam aku untuk Mid term dah hbs la, skrg tgg lak Final Exam bulan 4 nanti, dah tu kalau result ok masuk la tahun 3 lak aku...kalau ikut kan tahun depan aku dah masuk tahun 4, yaitu tahun akhir....Tapi apa blh bt di saat-saat nak final exam tahun lepas tb2 aku kena apendix dah tu terpaksa masuk wad dan operate, so terpaksa la aku untuk tangguhkan pengajian aku tahun tu...rugi la aku satu tahun..huhu...


Exam tahun ni  sgt berbeza dari tahun lps sbbnya aku tak duduk hostel mcm tahun-tahun lps, x berjimba-jimba dgn kawan-kawan mcm tahun sblmnya, sblm ni x khwn lg..skrg dah kahwin, dah khwn kena la bt cara dah khwn kan, x kan nak bt mcm single kan, hehe.... Waktu aku exam baru ni ahm ikut sx balik penang, jadinya ktorg duduk kat umah my mom la. Sepanjang kat penang, time aku exam ahm la yang hantar aku g exam, dah tu tgg aku smp exam hbs..best sgt rasanya...

Habis exam ktorg apa lg jalan-jalan la kan. Sempat la juga aku jumpa dan keluar makan dgn member-member office lama aku dulu, sgt best jumpa dorg. Walaupun dah hbs mid term tp aku still kena stdy lg sbb final dah x lama lg pun. assigment pun banyak lg tak siap. Apa pun hope result mid term aku ok la kan.

1 comment:

Myvitrd said...

wah nak berjimba2 ye syg.. hehehe.. jimba2 dengan abg je ye sygku..

Related Posts with Thumbnails