Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, December 9, 2010

MAHA 2010

Semua org kalau tgk tajuk mst dah tau kan apa aku nak crt,sure ramai yang tak lepas kan peluang pegi ke MAHA, kalau tak pg sure rugi sbb kalau kauorg nak pg kena tgg la lg 2 thn lak baru ada,hehe.....Sabtu lps aku, ahm dan 2 org adik aku g  MAHA...mcm biasa ahm mmg hobi dia bawa aku jalan2,walaupun jalan2 pusing kawasan perumahan kitaorg,hehe...

Kami berdua yang suka bt iklan colgate....

Lps aku exam rabu lps adik aku yg laki ikut kitaorg balik KL juga..tujuan utama dia ikut kitaorg adalah nak g MAHA...So kami pun menunaikan la impian dia....kebetulan aku & ahm pun x pernah sampai lg ke sana...so dengan berkobar2nya ktorg pg sana...walaupun amat menguji kesabaran, nak cari parking punya la lama dan beratur panjang, selamat last dapat parking kat tapak pameran 2,dah tu dekat je nk jln ke pameran tu.

MAHA mmg best la sbb kat sana macam2 benda baru aku dapat tgk..semuanya berkaitan pertanian. Haiwan yang x pernah aku pegang dan belai2 contohnya lembu, kambing semua dapat pegang..walaupun aku duduk kampung tapi x pernah pun la nak g pegang2 haiwan2 tu,hehe...gila jakun kan...Binatang yang pelik2 pun dapat tgk. Memang tak rugi la ktorg pegi.Jom layan gambar2 yang sempat ktorg amb.

me with my sis..

ayam serama...haiwan kesukaan ahm..

ini adalah arnab yang sangat pelik rupanya...

adik2 ku dan lembu,hehe...

ahm bukan main suka lg,tgk kambing.

Kami bertiga adik beradik..ini je laadik beradik aku...

wah kuat tu abg..angkat nangka berat....

ini dia aku bersama kambing.first time tu pegang kambing.

abg & adik2 ipar yg kagum tgk lembu...sampai nak masuk dalam kandang tu,hehe... 

2 comments:

Myvitrd said...

amboi perli abg nampak..kata nak masuk dalam kandang..hehehe.. 2 tahun akan datang kita g lagi ye syg.. banyak tempat lagi tak pegikan.. sebab dah penat jalan..yng penting dapat rasa nangka madu

hazman aka species1980 said...

whoaa.... beshya dapat pegi MAHA tue..... tak sempat pegi sebab pegi KL MOTORSHOW.... p/s : Jom layan gambar kete mewah kat blog saya yea.... yosh !!!

Related Posts with Thumbnails