Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, January 28, 2010

25 Dec 2009

tempat persinggahan...

kami gembira disini....

gadis cun..

dia & aku..
Ari ni ktorg semua bergerak ke johor,tapi sblm g johor byk lg tempat ktorg singgah.First sx lps sarapan ktorg pg alamanda,sementara yg lain jln2 aku,ahm,ayah & adik aku g hantar brg2 dia kat umah sewa dulu.selesai hantar brg2 dia ktorg trs gerak blk jumpa dorg kat masjid,dari sana ktorg semua gerak g nilai 3.dalam kul 7 mlm br ktorg gerak ke Johor,time ni jantung aku sgt la berdebar2 sbb first time nk g kampung husband.mcm2 perasaan ada ms tu.sepanjang perjalanan tu ada la beberapa x ktorg singgah rehat,sbbnya ahm dah mgantuk,risau tul aku ms tu,mata dia asyik terpejam je,kalau la aku pandai bw keta manual kan senang blh la aku tukar bw dgn ahm,ahm blh rehat,malangnya aku x pandai bw keta manual,lps amb lesen mmg dah x penah sentuh keta manual,keta ayah pun auto,keta aku pun auto,so bila msnya nk bw manualkan.dalam kul 11 mlm ktorg smp johor,yg smp serentak dgn ktorg ada 4 keta.kul 2 pg sampai lg 2 keta.esok pgnya ada lg 3 keta smp....ktorg menumpang tido kat umah sedara ahm,mmg selesa la umah tu,tido ramai,meriah gitu.msg2 lth dah x kisah tido mana pun blh.asal blh lelap matanya.menantikan ari esoknya amat mendebarkan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails