Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, January 27, 2010

24 Dec 2009

muka budak2 poyo...

love this picture...

semua ni rombongan dari penang,tgh mjamu selera...

sukanya dorg ni

apa la yg tgh dorg bt ni...

muka dah mgantuk...

laparnya...air dah hbs makanan x sampai2 lg ni...

masing tgh melayan diri sendiri yang dah kepenatan...

Aduh byk crt yg aku x update lg,knp la makin mls ya.x pa kalau aku sempat aku crt k.ari ni ktorg bgn pg2 siap nk g hantar adik aku daftar kat UM,adik aku smbng master kat sana.mcm biasa la kan ramai2 pg,mmg meriah beb...hbs pendaftaran kat sana hantar adik laki aku kat kl sentral dia nak g jumpa kawan dia.lps tu ktorg trs gerak g jenjatas sungai buluh g amb family dan rombongan dr pinang,ktorg berhenti solat,makan kat sana dah tu ktorg trs grk g masjid india,dorg nk g shopping kat sana sblm blk rehat kat umah tumpangan.mmg bertambah best gila la sbb bertambah ramai pelawak2 yg dtg,haha..dah lth dorg shopping br ktorg gerak g mkn dulu sblm pg rumah tumpangan,ktorg tumpang duduk kat umah kawan office aku,mmg besar gila la umah dia,ktorg sblm ni dah penah pg sana,rumah dia kat Country High Kajang.smp sana bukan nya nk tido lg pun,msg2 sibuk borak la,budak2 lg la main apa tah,kul bapa tertido pun x tau,tido pun berkelempangan je.yang bestnya semua org sporting hbs..tq kepada En Razak yg sudi kasi pinjam umah jap,hehe...

No comments:

Related Posts with Thumbnails