Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, January 17, 2010

18 DEC 2009

berdebar menanti heroku

hasil tangan adik perempuan aku

Pernikahan aku telah berlangsung pada tarikh tersebut,sehari sblm majlis aku exam dua paper,kul 10 mlm baru hbs exam,adik laki aku datang amb kat hostel,sepanjang kursus intensif aku duduk hostel,ada ms free br aku blk umah,mgg takhir aku dah x bw keta sbb ahm dah x bg bw keta.smp je umah tgk dah ramai sedara mara aku yang dah smp kat umah.borak2 jap,dah tu adik aku pakai kan inai untuk aku,dia pakai kan inai aku lak tido,hehe...bising je mulut dia bebelkan kat aku srh duduk diam2.dah siap semua msuk tido,aku lak x leh nk tido sbbnya aku risau ahm belum sampai2 penang,dah tu amat la tidak selesa tido smb pakai inai.pusing punya pusing aku terlelap la kejap,dalam kul 3 pg ahm kol ckp dah smp,lega ati aku,ayah kuar g amb ahm dan family bw g umah tumpangan.pagi 18 dec 2009,msg2 dah sibuk siap kan apa yg x siap sbbnya lps jumaat nanti majlis pernikahan aku akan berlangsung.adik aku la yang paling sibuk,yang perempuan sibuk siap kan hantaran,adik laki aku lak sibuk siapkan hal2 lain.lps je jumaat msg2 dah siap sedia untuk majlis pernikahan aku,majlis ni hanya dihadiri saudara mara terdekar dan kawan2 rapat aku sahaja.

with my family and my father in law

member2 usm aku

selesai majlis akad nikah,ktorg ramai2 menjamu selera dgn masakan my uncle,sedap gila k,x caya tanya tetamu2 yang datang.aku mkn sikit je,entah knp jd x lapar,hehe...padahal dr pg x mkn apa2 pun.dalam kul 7 mlm tetamu semua dah hbs blk yang tgl cuma sedara mara terdekat je,yang mana berkampung kat umah aku kan,best sgt ramai sedara mara dtg.aku dgn ahm lak sibuk dgn sesi fotografi lak.lps mkn sedara2 ahm dr johor semua blk rehat kat umah tumpangan,ahm still lg kat umah aku sbb x hbs lg berganbar.mlmnya kul 10 mlm br ahm blk umah tumpangan,aku lak apa lg study la,esoknya nak exam,ada dua paper lg last.dah tu tido edok nak kena bgn awal.rasanya mlm ni x sempat nk mimpi apa2 pun,lth gila,letak je kepala trs tido smp pg.

No comments:

Related Posts with Thumbnails