Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Tuesday, January 26, 2010

23 Dec 2009

ramai2 bergambar...

masing dh mgantuk..

syg ahm...

anak buah aku yg sulong..

wah syafiqah duduk kt pakcik trs senyum ya..

kat umah adik ipar aku...

First time nk blk umah sendiri,xctd gila.kononya nk gerak pg2 tgk2 kul 11 br grk,hampeh je semua,haha....mula2 nk ikut ktorg 3 org je,adik perempuan aku & 2 org sepupu aku,tb2 adik lelaki aku nk ikut juga,ingat kan dia lawak je,rupannya btl dah tu yg lain x mau mgalah nk ikut juga.ktorg x kisah,terpaksa la dorg berhimpit2 kat belakang keta.tapi mmg meriah la perjalanan kami sbb dhiburkan oleh pelawak2 handalan,haha....ktorg smp kl kul 5 ptg.smp umah rehat2,lps maghrib ktorg kuar lak g umah adik ipar aku,ktorg g hantar brg,adik ipar aku nk g blk kampung mlm tu.ktorg jumaat mlm br gerak g johor,nk enjoy2 kat kl dulu,hehe...lepak jap dlm 15 minit ktorg pun gerak blk,tapi bukan la blk trs kan singgah mkn dulu sbb msg2 dh lapar gila.hbs je mkn trs gerak blk,dah ngantuk dan letih sgt,smp je umah semua org msk tido,sedar2 je dah pg.

1 comment:

Tn.Punya said...

wah cantik syg dlm tu, abg suka gbr kita ber2 tu syg..

Related Posts with Thumbnails