Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, October 12, 2009

THANKS AHM

sebelum ni aku ada crt yg aku tingin nak mutiara kan,ahm dah belikan pun untuk aku,hehe...bestnya,tapi katanya dia nk bt sprise kat aku,tapi dah aku bt2 merajuk manja,so kena la bg tau kan,kang aku x mau cakap dgn dia smp 20 ribu tahun,dia yang x tahan panas punggung,hehe....ahm kata dia beli kan untuk aku,adik beradik perempuan dia,ada 6 org semua nya u all tau x, mak,ibu dan adik perempuan aku,selamat adik perempuan aku sorg je.ahm kata dia nak buat gelang,dia nak buat sendiri khas untuk ktorg semua.ahm cakap dia ada beli lebih,so nanti dia bagi aku satu untuk buat cincin,bestnya,berbunga2 rasanya ati aku...teruk kan aku,kesian ahm,dari nk buat sprise kat aku,x jadi sbb aku dah gediks2 merajuk,nasib la kan ahm dapat tunang yg suka gediks merajuk...apa2 pun thanks ahm,syg dia,mmmuuhhhh......

No comments:

Related Posts with Thumbnails