Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, October 10, 2009

NAK MINTA KE TAK

emmm...aku tingin sesuatu nk minta ahm beli kan,tapi entah nk minta ke x.kat sabah je yg ada benda tu,tapi ahm td pun mula2 x bg tau aku pun g tgk benda tu,aku msg 2x dah tu miss kol br dia bls msg aku,ingat kan dia tido,tp rupanya best punya berjalan.bila dia ckp td dia g tgk benda tu aku mcm tingin sgt nk, bukan nk byk nk satu je,yg murah pun x pa,tapi dia x ada pun suara kan nk belikan untuk aku padahal aku ada ckp aku suka.x pa la nanti la aku g sendiri beli bila ada rezeki nanti.ms nk kesana pun ahm x ada pun tanya aku nk pesan apa2 ke,aku je yg bt2 gedik minta beli kan aku kerongsang.tapi benda yg satu ni mmg betul2 aku tingin,sbb aku nk bt sesuatu,benda yang aku nk buat tu pun bukan aku ada byk,ada satu je tu pun ahm bg ms kami tunang. kauorg nk tau aku nk apa jap ek aku ltk gambar la senang,jap aku cr ada x gambar benda yg aku nk tu.

aku nk mutiara sbb aku nk bt cincin,aku x minat sgt kalau gelang2 ni mcm serabut gila,kalau gelang yang ada mutiara x banyak mcm yg aku jumpa dlm internet ni aku suka,kalau byk2 mcm makcik2 pun ada mcm budak2 kecil pun ada,senang crt ia merimas kan aku.

yang ada dua biji mcm ini ok la.

yang mcm ni pun ok,x serabut.

ini la yang aku nk bt,hehe...

x pa farah next time ada rezeki pg sendiri beli sendiri k.k la nk cb2 tgk dalam internet mana tau kalau ada yg jual benda alah ni dan menarik nk beli la.ok kepuusan pada soalan aku td nak minta ke tak,jawapannya jangan minta,huhu..........

No comments:

Related Posts with Thumbnails