Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, October 1, 2009

RAYA KEEMPAT

Hari aku dah keja,huhu....semua org still ct lg,tapi ahm sama mcm aku dah keja pun,ahm lg kesian raya ketiga dah keja pun,sabar ya ahm.x ada apa yg menari sbb ramai lg ct.boring gila,hbs keja bergegas blk sbb ktorg nk pg majlis khwn sepupu aku kat seberang jaya,alah yg ms raya ketiga aku g tu,tu majlis sblh prmpn,ni lak mjls sblh laki,blk mandi2 siap2 dah tu gerak,kul 7.30 ktorg semua berkumpulkat masjid seberang jaya, ada la dalam 5 biji keta,sedara dr pahang pun ada join sx.yang amat x selesa ms majlis tu hujan lebat gila,nak bergerak pun x selesa,slmt mjlsnya bt kat dewan.kul 8 lbh br kami smp dewan tu, kami smp btl2 time pengantin pun smp,ok la tu kan.

ini la aku,br je lps solat kat masjjid seberang jaya,bj bsh kena hujan,huhu...

makngah dgn anak menantu & cucun2nya

my family & maktih family

pengantin tersenyum gembira

majlis mlm tu agak memboringkan pengantin je yg happy, mkn pun x best,kami di layan mcm org asing,padahal family sendiri,x pa la x payah la crt lbh2,tapi yg penting x bst sgt mlm tu,yg bestnya cm dapat berhimpun family ramai2,dapat kenal sedara2 yg selama ni x kenal pun.hbs majlis dalam kul 10 ktorg pun beransur blk umah, pent tu, sblm blk sempat la juga bergambar dgn pegantin.dah tu semua bergerak blk, ikut haluan msg2.family dr pahang ikut ktorg blk,dorg tido umah aku satu mlm,esok pg dorg gerak blk pahang,blk uamah siap2kan blk tido dorg,dah tu solat isyak,lps solat kol ahm,dah tu mcm biasa la aku pun tido,hehe....

No comments:

Related Posts with Thumbnails