Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, October 18, 2009

FAMILY AKU & AHM

FAMILY AHM

Aku nak cerita sikit pasal family ahm,aku x kenal sgt family dia sbb aku xpenah lagi smp kampung ahm,aku first jumpa parent ahm masa ktorg tunang,bayangkan la first time jumpa time tunang,tak tau nk cakap punya la nervous mcm nk lari pusing satu kampung,hehe....mcm la larat sgt nak lari.sampai ari ni la kan,family ahm yang aku penah jumpa adalah adik dia yg no 2 & 5 yang lainmmg x penah jumpa,satu ari aku ada minta ahm sesuatu tapi permintaan ni mudah je,x ada la smp terbalik otak ke apa ke kan,aku minta ahm kumpulkan semua gambar family dia dan edit masuk kan nama dorg ikut turutan adik beradik.gambar kat ats tu la ahm edit kasi aku, blh la aku bayangkan family ahm kan,ssh nk hafal ni adik beradik ramai sgt,11 org tau adik beradik ahm,mau terbalik otak nk mgafal nama sorg2.

FAMILY AKU

Gambar atas ni lak gambar family aku,aku cari2 gambar baru x jumpa so aku letak la gambar 6 tahun lepas,buruk gila gambar aku time ni,kalau ahm tengok ni mau pengsan seribu kali,hehe...family aku senang je ahm nak ingat 3 org je.lagi pun ahm dah selalu jumpa family aku,so x ada masalah la,dah mesra pun dgn ayah,ibu dan adik2 aku.tapi malangnya bagi ahm dia selalu dibuli oleh adik aku,kesian dia ya,apa boleh bt layan kan je la ya,bakal adik ipar tu mana blh marah2,kang marah2 kena reject lak,hehe.....

so harapan aku semoga ktorg blh jadi family yang bahagia dan serasi selama2 nya,amin...

No comments:

Related Posts with Thumbnails