Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, October 12, 2009

AHM DAH BALIK

Alhamdulilah ahm dah selamat smp kl dari sabah,bukan apa sepanjang aku kenal ahm x penah lg dia g jauh2,so aku risau la,dah la naik flight mana blh on kan fon,so mcm mana nk tau dia ok ke x.td lbh kurang kul 8 ahm kol bg tau dia dh selmat smp,ms ahm pg khmis ari tu lg la risau tambah time tu aku tgh merajuk dgn dia kan,merajuk2 pun risau juga tau,ya la katanya smp 1 jam je.aku tgg 3 jam br dia kol aku,sepanjang dua jam slbhnya aku ni dah mcm cacing kepanasan.elok je dia kol kena marah trs dgn aku,ya la aku kata g mana td knp dah lama br kol,dia kata br smp.kata satu jam ni 3 jam br smp,rupanya dia selesaikan dulu pasal visa dan tu apa benda tah lg,aku mana la tau,aku mana penah g sabah,kalau setakat melancong dalam semenanjung ada la.so nasib la kan kena marah dgn i kan.So skrg ni aku tgh tgg ahm singgah office amb keta,tapi sblm blk dia nk singgah email kan gambar dia dulu kat aku, dsblm dia blk umah,ni yang x sabar ni.k la aku nk tgg ahm smp office.

No comments:

Related Posts with Thumbnails