Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, October 18, 2009

AHM PINDAH UMAH

ari khamis ahm dah dapat kunci umah baru hbs keja trs dia g amb kunci dah tu g tgk umah,kononnya nk tgk je la,tapi disbbkan keterujaan ahm dis siap mop lagi lantai,kemas2 sikit apa patut, padahal dia dah penat baru blk keja,dah tu siap kol aku bincang nak beli barang umah bagai,bukan ahm je yg xcted aku pun sama,hehe....last sx aku yg suruh ahm stop kemas umah suruh dia blk dulu rehat esok2 la pulak dtg kemas umah.kalau aku x suruh blk tu mau smp esok pagi dia kemas umah,padahal brg apa pun x ada lg.aku suruh ahm angkat barang ari jumaat,tp tb2 dia cakap x blh,dia cakap bakal mak mentua aku x kasi pindah umah ari jumaat.aku pun x tau apa sbbnya,mungkin pantang larang org dulu2 kot,so ikut kan je la,so ari sabtu pagi br la ahm angkut barang2 dia,selamat la barang ahm x byk,ahm cakap dia angkut naik keta dua x round dah blh hbs,so kira ok la kan,tapi sabtu ahm sempat angkut satu round je coz dia ada jemputan jamuan raya,dah tu kul 4 dia kena msk keja lak, jadinya ari ahad la dia kena hbskan angkat brg2nya.ahad pun lps balik keja br blh pindahkan barang.so tima aku tulis entry ni ahm tgh sibuk punggah brg2 nya msk keta la kan,sorry la syg x dapat tlg,jauh mcm mana nk tlgkan,hehe....kesian ahm penat2 balik keja dah kena punggah brg lak,dah la sorg2 kan,x pa ahm kan kuat.apa2 pun ati2 ya ahm,love u,mmmuuuuhhhh.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails