Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, July 22, 2009

SHOPPING

Kali nie nk crt bab shopping...shopping ada la benda yg paling aku suka dalam hidup,pantang tgk benda semua nk beli,tambahan kalau ada duit,dah x fikir panjang selalunya trs beli je,adik aku selalu cakap aku nie suka mbazir,tapi bg aku,itu satu kepuasan,keja penat2 mst la nk shopping ,x kan nk tgk je duit tu.ari isnin lps aku dah hbs kan duit hampir RM300 shopping dlm ms sejam rasa mcm happy sgt aku ari tu,dapat shopping.mula niat nk cr kasut,nk ganti kasut aku yg pts br ni dan nk beli hadiah untuk 2 org budak keja aku,dorg br dapat baby,masing2 dapat baby girl,tahniah ya shidie dan yahaya.harap sudi la ya terima hadiah x seberapa tu.
Kauorg nk tau apa yg aku beli first pusing cr kasut,dah jumpa yg suka,tp sj nk cr2 lagi mana tau jumpa yg lagi cantik,nk beli yg murah je dulu,sbb budget nk beli yg mahal nanti,nk beli dgn ahm,nak pau ahm,hehe...jgn marah ya ahm...dah tu pusing2 tgk barang2 baby,x tau nk beli apa,tapi aku suka kalau bg hadiah kat member yg br dapat baby nie,aku suka bg hadiah baju baby,aku suka beli yg saiz besar,sbb nanti dah bsar sikit pun dorg still can use kan,so x ada la membazir.so last aku ada jumpa satu baju yg aku suka,aku beli 2 pasang,aku bg sorg satu.harga pun ok,sbb ada sale skrg nie,ada less 50% sepasang,dua pasang aku beli RM51.Sblm blk aku pusing2 kat tempat beg2, aku sbnrnya dah mcari lama satu beg nie,tp ssh sgt nk jumpa yg aku suka,tapi tb2 mata aku ternampak satu beg nie,jenama carlo rino,aku trs aku g try,mmg cantik,kalau org cakap x cantik pun,aku ttp kata cantik, ada less 20% so beg tu harga dia tgl RM189,rasa happy sgt dapat beli beg tu,dah lama mgidam nk beli.lps beli beg aku g beli kasut td yg mula2 tgk,slps aku pusing tgk tempat lain x ada yg aku berkenan,aku beli je la bt sementara waktu pakai,ada less 20% so kasut tu tgl RM28.70 je la.ok la kira blh pakai.tp yg paling aku puas ati dan suka,aku dapat beli beg tu.x sabar rasanya nk tgg bulan nk shopping,bulan depan nk shopping,besar,besaran tau x,hehe...dah tu bulan 9 nk shopping untuk raya lak, bestnya,shopping,shopping,shopping......lalala.....nanti ahm temankan kita shopping ya,blh kan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails