Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, July 1, 2009

24 MEI 2009


24 mei 2009 adalah tarikh bermakna bg aku dan ahm,walaupun percintaan kami baru bermula,mungkin ada yg ckp terlalu terburu2 kami bt kptsan utuk bertunang,tapi bg aku cukup aku dah lalui byk kali percintaan,kali nie niatnya nk bercinta je lps khwn,tapi,apa blh bt dalam masa perkenalan dan pertunangan ni sure la kami akan bercinta kan,tapi kami bercinta jarak jauh la kan,hanya sms dan internet yg menghubungkan kami.x mcm pasangan lain mudah nk berjumpa atau kuar.tapi ada baiknya kami mcm nie,dapat mjauhi dari perkara2 yg bukan2 kn.banyak sgt dugaan terpaksa dilalui sblm aku dan ahm bertunang,tapi dsbbkan aku ada kuarga yg memahami dan kawan2 yang byk membantu,thanks kpd semua yg myokong aku dan bg aku smangat spanjang aku diduga dgn pelbagai dugaan,thanks munirah,azlina,yana & en mus.nasihat dr kauorg semua,bt aku lbh kuat.thanks kepada kuarga aku yg merestui hubungan ktorg.

No comments:

Related Posts with Thumbnails