Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, July 16, 2009

KAWAN

emmm...dah byk ari x update blog aku nie,ahm dah tny2 knp x update blog.entah mungkin sbb x ada mood kot.td ahm bg tau keta dia dah siap,cepat la juga kan,aku ingat lama.ok la tu dah x payah ssh2 ati ya abg,ada duit nanti makeup2 la lain keta tu ya.jgn nagis2 lg ya,hehe....kesian dia,nk tlg pujuk kan pun jauh sgt,huhu.....esok br ahm nk g amb keta dia,ati2 memandu ya abg,sayangi la diri dan keta anda,pesanan dari tunangmu.
aku nk crt apa ya????ok aku tb2 tingat satu perkataan,perkataan tu mudah je,'sahabat' @ org cakap 'kawan baik'.semua org ada kawan kan,dalam byk2 kawan mst ada kawan baik kan.tp sjauh mana kita blh percayakan kawan kita tu.bg aku,dah ssh nk pcayakan kawan,cukup apa yg aku kena skrg nie,bukan kali pertama tapi dah x k2 aku terkena.apa pun terima kasih sbb bt aku sedar bahawa jgn mudah percaya kan kawan.aku x cakap aku baik,tapi aku x ada la tikam org dr belakang kan.mcm apa yg aku kena skrg.sorg kawan sharusnya melindungi setiap rahsia peribadi kawan nya,x seharusnya memburuk2 kan kawan sendiri,tegur kalau ada yg x kena atau x puas ati,bukan becerita2 kat belakang.tapi jgn lak meghukum semua org sbb ada juga kawan2 yg kat luar sana baik dan jujur dalam persahabatan.cuma kita perlu berati2 dalam berkawan.jangan sampai terkena,pesana dari aku.

No comments:

Related Posts with Thumbnails