Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Wednesday, July 1, 2009

Kepenatan

Penatnya keja,bila nk kaya,blh selalu g shopping,nk shopping,huhu...dah lama x shopping sedihnya,rasa mcm penat sgt keja bila dapat gaji x dapat nk shopping.mcm tertekan lak skrg,tgk nk beli,tp skrg nk kena jimat cermat2,so simpan je la hajat di hati nk membeli,mcm nk jerit je,sbar ya cik farah,jgn jadi gila lak...
emm nk crt pasal smlm,psl aku merajuk dgn ahm,entah knp smlm aku emo sgt,kesian lak kat ahm,aku marah2 dia,sorry ya abg.biasa la kan,dalam perhubungan mst ada pasang surutnya,macam tu juga dgn aku dan ahm, gaduh,sedih,happy,mcm2 la benda negative & positive berlaku,tp slmt la ahm nie jns yg cool,so x ada la bergaduh smp berhari2 kan.aku harap hubungan aku dgn ahm akan berkekalan hingga syurga.smoga tuhan memberkati hbngn kami b2.

No comments:

Related Posts with Thumbnails