Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Thursday, July 2, 2009

DERMA DARAH


Nak cerita sikit pasal derma darah,ari nie aku derma darah sempena kempen kesihatan kat office aku.Tapi x nie lain sgt rasa lps derma darah.masa mula2 tu aku ok je,walaupun x mkn pun sblm derma darah,tp dah lama sikit,badan jadi x bermaya sgt,x tau knp,x kan sbb derma darah kot,padahal sblm nie aku derma darah x ada pun rasa mcm nie.knp ek,sapa yg tahu.Dulu masa mula2 aku nk derma darah,rasa takut sgt,dah tu dengar mcm2 la org cakap,semua yg dorg cakap tipu je,bila kita sendiri dah cb menderma br kita tau,padahal org yg bercakap ttg buruk derma darah,dorg sendiri pun x pernah menderma.darah aku jns O+,so kiranya aku nie tergolong dalam darah yang dermawan la,sbb darah aku blh diderma pada sesiapa pun,tp yg malangnya,kalau golongan darah jns O perlukan darah,dorg perlu cari golongan darah O juga.

No comments:

Related Posts with Thumbnails