Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Monday, July 6, 2009

AHM KEMALANGAN




Tau x knp aku ltak gambar nie,nie gambar keta ahm,tunang kesayang aku,tgh ari td dia xcdnt.teruk juga aku tgk dalam gambar nie.ahm sure sedih gila,aku tau dia syg kan keta dia,mungkin lbh dr dia sygkan aku,huhu....x pa la abg,nak bt mcm mana benda dh jdkan,yang penting abg x ada apa2 sudah la.sabar ya abg.ahm x ada mood je aku tgk satu ari nie,bapa lama la agaknya keta ahm duduk kat wad ya,nampaknya ahm kena naik moto je la lps nie.dah byk duit dia hbskan kat keta kesayangan dia nie,tp x pa untuk kepuasan diri sendiri apa salahnya kan.Jom kita tgk lagi keadaan keta ahm,jap nk upload gambarnya,aku ada 5 keping,itu pun gambar ehsan dari bernama,kalau x mana la aku tau keadaan keta ahm,aku kan jauh,huhu......... kauorg tgk la gambarnya2 kat ats k.

No comments:

Related Posts with Thumbnails