Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Saturday, July 4, 2009

PAGI YANG INDAH

Pagi nie aku bagun awal gila,kul 4 pg ahm kol aku cakap dah kat juru,ahm dh nk smp penang,yea...biji mata aku nie trs segar je,mula2 ayah nk g amb menantu dia sorg2,tapi aku ckp nk ikut,hehe...mst la nk g kan,nak smbt buah ati kesayangan.amb ahm trs g hantar kat umah sewa dia,bagi dia tido & rehat2 dulu,nanti kita nk g jln2 kan abg.bestnya dapat jumpa ahm,dah dekat dua bulan ktorg x jumpa.ahm tgh tido lagi ni,penat sgt la tu.x pa tido dulu ya,jap lagi br syg kjtkan k.ahm bw buah tangan utuk aku,nak tau apa dia???dia bwkan aku strawberi dan coklat,semua tu kgemaran aku tu,tq syg.k la nak g iron bj dulu,jap lagi byk tmpt nk g,ada dua kenduri,dah tu nk siap kan urusan ktorg sama.sbnrnya mlm nie ada kelas tp aku ponteng hehe....x pa blh dwnld video dia,nanti ahm tlg dwnld kan,so blh dgr dr situ.bukan sj nk ponteng tp sure x sempat nk blknya,byk benda nk bt uruskan ari ni.

No comments:

Related Posts with Thumbnails