Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Tuesday, January 11, 2011

iPad 3G

Ni la gadget idaman aku dan En Myvitrd untuk tahun ni. Kami berdua telah berazam akan mengumpul duit sehingga berjaya untuk membelinya, hehe..tapi entah bila la kan...Dah lama teringin nak beli, bila tegok orang pakai. Tapi keinginan tu bertambah-tambah bila sabtu lepas masa kat ikano kita orang g tengok dan pegang sendiri iPad tu. Sangat mengkagum kan.

 Bila kan akan menjadi milik ku.

Nampaknya kami berdua akan bermimpi setiap malam la, selagi tak dapat beli iPad ni. Bila kan mimpi ni akan jadi kenyataan,hehe...Jom tengok apa yang best pasal iPad ni.

 Sangat kagum dengan iPad ni.

iPad adalah sangat ringan, screen multi sentuh yang besar dan sistem operasi yang mudah digunakan. iPad diciptakan dengan kategori tersendiri, tetapi tidak memiliki keyboard, mouse dan kompatibel dengan aplikasi desktop.

Namun iPad unggul dalam membantu pengguna seperti melihat foto, melayari web, email, bermain game, menonton film dan membaca buku atau komik.iPad akan memberikan pengalaman yang sangat menarik kepada pemiliknya. iPad mempunyai sebagian besar dari 185,000 aplikasi yang tersedia untuk iPhone, dan mempunyai lebih banyak aplikasi  lagi  terutama yang memerlukan screen yang lebih besar. iPad juga adalah lebih mesra pengguna. Kalau nak tau lebih detail sila tegok sini iPad.

Warna kesukaan aku, kalau ada merah lagi cantik...

4 comments:

Myvitrd said...

wah memang teruja ni syg.. hadiah hari jadi boleh..

malarang-kak said...

hehe...ingat abg nak belikan syg, insyallah kalau ada rezeki..

kak ina kl said...

semuga tertunailah hasrat dihati kamu dan suami. Tapi kalau hb belikan kamu lagi best kan.

akak dulu masa preg anak pertama pun pernah kena kencing kotor..tapi bila naak ke 2-5 alhamdulliah tak ada apa-apa.

terima kasih juga sudi linkkan akak yer.

malarang-kak said...

sama2 akk.
sakit kan kena kencing kotor.
tu la kalau En Myvitrd yg belikan lg best,hehe..

Related Posts with Thumbnails