Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, January 9, 2011

BADAN KEBAJIKAN KEWANGAN TNB

Aku bukan nak cerita tentang Badan Kebajikan Kewangan TNB, saja je letak tajuk macam tu,hehe...aku nak cerita yang jumaat baru ni aku dapat hadiah b'day dari Badan Kebajikan Kewangan TNB. Best sangat, dah lama ternanti-nanti hadiah ni,hehe...

hadiah b'day dari badan kebajikan Kewangan TNB.

Kenapa aku cakap ternanti-nanti hadiah ni, macam aku tau je dia orang nak bagi hadiah ni kan. Sebenarnya mmg setiap bulan siapa yang menyambut b'day pada bulan tu di bahagian kewangan akan terima hadiah. Semua orang akan terima hadiah yang sama. Setiap tahun akan berubah-rubah hadiah dia. Jadinya aku dah tau la kan hadiahnya, sbb member-member yang lahir sebelum bulan 12 semua dah dapat kan. Sabar je menanti bila turn aku nak dapat lak kan, tgk orang letak atas meja jelous je, hehe...

 
 Bekas pensil yang sangat cantik.

Ini ada lah kali pertama aku dapat hadiah dari Badan Kebajikan Kewangan TNB, sbbnya aku baru je 11 bulan bertukar ke bahagian kewangan. Apa pun terima kasih banyak-banyak atas sumbangan hadiah ni, sangat suka. Harap tahun ni hadiahnya lagi best la kan,hehe...

 
 Jam pun ada.

 
Boleh letak gambar ahm kat sini.

1 comment:

Myvitrd said...

tq syg..sebab hadiah ni bagi dekat abg..

Related Posts with Thumbnails