Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, October 31, 2010

IKEA

Last  2 week aku dan ahm g jalan kat IKEA, kitaorg x beli apa pun saja jalan2 cuci mata...Gila lambat kan update,hehe...bukan apa bz plus kemalasan melanda diri ini sbb tu updatenya pun beterabur je...

Kalau tak salah ada dalam 3 bulan kot kitaorg x jejak kaki ke ikea,bukan apa kalau pegi je ikea sure ada hantu,kauorg nak tau hantu apa?tak ada hantu apa pun,just hantu yang merasuk kami untuk berbelanja...beli tak banyak barang pun dah beratus...sbb tu kali ni ktorg g sana dah janji jangan beli apa2 walaupun suka,selagi benda tu x ada apa2 kepentingan,akhirnya kami berjaya juga tak membeli apa...hehe...

Untuk pengetahuan kauorg ikea dah keluar kan catalogue baru untuk tahun 2011,sempat juga aku dan ahm amb 2.satu untuk aku,satu lagi untuk member aku kat penang sbb dia suka sangat shopping kat ikea,nanti balik penang aku nak bagi kat dia...catalogue dia sangat cantik,tebal dan ada mcm2 barangan dengan potongan harga yang menarik...so apa lg cepat dapat kan catalogue ikea..jangan risau free je,x ada kena bayaran satu sen pun....

Catalogue IKEA 2011


P/S : kalau kauorg ada catalouge ikea yg lama,blh bawa dan pulangkan balik kat diaorg,dorg akan recycle catalogue2 yg lama.

2 comments:

Anonymous said...

pegi ikea tp x penah jumpa kat mane nk amik katalog.. T_T

malarang said...

kat bawah sekali,kat sebelah kiri kauter kita bayar...just isi maklumat diri kat satu buku yang dah disediakan,lps tu amb la...

Related Posts with Thumbnails